    From: "Hania " <v...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zakonczenie spolki cywilnej-jakie kroki? - c.d.
    Date: Fri, 28 Feb 2003 07:02:24 +0000 (UTC)

    > Przyznam że widzę trudność :(
    > Jak rozwiązałaś problem remanentu końcowego *z dniem rozwiązania
    > spółki* ? Bez remanentu ani rusz, a jeśli można się spodziewać
    > antydatowania...
    No, remanentu jeszcze nie bylo, z reszta nie beda to wielkie kwoty, bo to
    byla s.c. uslugowa, gdzie na stanie byla tylko...komorka (tel., znaczy sie)
    A nikt w urzedach nie zadal remanentu.

    > Hm... nie pamiętam wątku, spróbuję zajrzeć.
    Watek o tym samym tytule (bez c.d. na koncu) z 30.01.2003

    > Inna sprawa - że po powiadomieniu USu (na 7 dni przed !), o ile
    > *to* (powiadomienie o remanencie) dałoby się zrobić z zaskoczenia
    > - to wystawczyłaby standardowa "uprawniona obecność USu" (mogą
    > przyjść na "urzędowy remanent", więc wystarczyłoby żeby chcieli)
    > aby odnotować stan ewidencji sprzedaży - nie ma problemu, bo
    > powinna być "na bieżąco" !
    ojoj, powinna, i mam nadzieje - jest, ale z powodu dzialan meza "nie
    firmowych", czyli tego, co wyrabia z najblizszymi (naciaga i wyciaga co sie
    da i czego sie nie da bez zadnych skrupulow) nie mam ochoty na prowadzenie z
    nim s.c., ktora utworzona byla jedynie po to, by on placil nizsze
    podatki,poki bylo dobrze, to nie balam sie jego kantow, jednak widzialam juz
    sile jego zemsty... :(

    > Bardzo cię proszę - nie bij, ale twój kłopot to "ciekawy przypadek" :[,
    > w sumie może się komuś kiedyś przydać (oby nie, ale...).
    Nie zbije...chyba tylko siebie - za naiwnosc i upodobanie do wlazenia w
    klopoty.

    Pozdrawiam serdecznie
    Hania