  • Data: 2005-06-01 22:31:50
    Temat: Re: zajecie egzekucyjne, a mBank
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 31 May 2005, MarekZ wrote:

    > + Natychmiast poinformuj kontrahentow o zmianie rachunku bankowego (zanim
    > + zalozysz nowy firmowy [jesli zamierzasz], kieruj srodki na ktorys z
    > + niezajetych rachunkow prywatnych, przelewy beda spokojnie dochodzic).

    Rozumiem iż masz na myśli rachunek "osobisty" (rachunek "firmowy"
    jest przecież również jak najbardziej "prywatny" !).
    To ja wystąpie ze standardowymi obiekcjami i prośbą o komentarz:
    przynajmniej część przepisów odnosi się do rachunków *wykorzystywanych
    w DG* (a nie "założonych w celu DG"). Pierwszy z brzego to konieczność
    zaliczenia odsetek z takiego konta do DG - i fakt że bank już je
    raz naliczył nie ma nic do tego :]
    IMO taka dyspozycja (aby kontrahenci DG płacili na konto firmowe)
    spowoduje że mamy stan:
    - konto *przeznaczone* dla celów osobistych
    - *wykorzystywane* do celów DG
    Jak to widzisz ?
    Oczywiście pomijając ew. "małą szkodliwość społeczną" w ramach
    ew. uniewinnienia ? :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)