eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiwynajem przez firmę od osoby fizycznej - podstawa kosztu? › Re: wynajem przez firmę od osoby fizycznej - podstawa kosztu?
  • Data: 2010-09-22 08:52:15
    Temat: Re: wynajem przez firmę od osoby fizycznej - podstawa kosztu?
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mówię że nie, ale jaka jest tutaj podstawa prawna?

    Zakłądam, że pytajacy prowadzi pkpir, a więc rozporządzenie ministra w sprawie
    prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów, art. 12 i 13.

    Nic nie stoi na przeszkodzie, aby rachunek zarzeć w umowie. Ale jak charakter
    umowy jest ciągły i rozlicany okresowo (nie jednorazowy) to raczej cieżko będzie
    udowodnić zapisamu w umowie jej wykonanie i zapłatę.