eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiwynagrodzenia i ZUSRe: wynagrodzenia i ZUS
  • Data: 2002-07-08 06:35:13
    Temat: Re: wynagrodzenia i ZUS
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Magdalena Budzynska" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:aga9l7$2gs$1@news.tpi.pl...
    > Bardzo uprzejmie prosze o wyjasnienie kwestii zwiazanej z wyplata
    > wynagrodzen.
    > Prowadze KPiR. Mam kilka pytan, prosze o pomoc:
    > 1. Czy wynagrodzenia powinnam wrzucic w koszty w kwocie brutto czy netto?
    > 2. Do jakiego US place podatek od wynagrodzen? (pracownika, czy firmy?)
    > 3. Czy PIT-2 dotyczacy zamieszkania poza miejscowoscia pracy nalezy
    skladac
    > w US, czy trzymac w dokumentach?
    > 4. Jakie dokumenty powinnam stworzyc przy wyplacie wynagrodzen?
    > 5. Jak po kolei ksiegowac wynagrodzenia oraz ZUS?
    > Pomocy, zatrudnilam pracownikow ale rozliczyc tego nijak nie potrafie.
    > Dziekuje za poswiecony czas.
    >
    > Pozdrawiam
    > Magdalena Budzynska
    ---------------------------------------------
    1.Wynagrodzenia księgujesz w koszty brutto.
    2.Sporządzasz PIT-4 do US właściwego dla firmy i tam też przekazujesz
    pieniądze.
    3.PIT-2 zosawiasz w aktach pracowniczych.
    4.Liste płac .
    5.Co do tego pytania to nie bardzo wiem o co pytasz .
    Jolka


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1