eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiwspólne rozliczenie przy różnych miejscach zamieszkania › Re: wspólne rozliczenie przy różnych miejscach zamieszkania
  • Data: 2007-04-21 15:02:18
    Temat: Re: wspólne rozliczenie przy różnych miejscach zamieszkania
    Od: Robert <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja mialem bardziej skomplikowana sytuacje w tamtym roku.
    Skonczylem prowadzic dzialasnosc w kwietniu. Dzialadnosc rozliczalem w
    miejscowosci C. W tym czasie pracowalem w Warszawie na etacie. Zona
    pracowala w Warszawie ale rozliczala sie w miejscowosci B. (czy tez
    miala podane miesce zamieszkania w B, daleko daleko od Warszawy). Na
    koniec roku rozliczylismy sie w miejscowosci A gdzie ja jestem
    zameldowany. Poniewaz bylem wzywany bylem do US w sprawie zwrotu podatku
    (ktory mi zwrocono) to wydaje sie, ze powinniscie rozliczyc sie w jednej
    z tych miejscowosci gdzie mieszkacie. Pamietaj ze miejsce zamieszkanie
    jest czyms innym niz miejscem zameldowania. A gdzie mieszkaliscie pod
    koniec roku to juz sami mozecie zdecydowac.

    Robert