  • Data: 2005-02-08 19:54:16
    Temat: Re: wspólne rozliczanie - rózne meldunki
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 8 Feb 2005, witek wrote:

    > + Wojciech Kozłowski wrote:
    > + > mam podobna sytuacje - rózne zameldowania.
    > + > W US tłumaczyli mi, ze oni biora pod uwage RZECZYWISTE zamieszkanie, a nie
    > + > zameldowanie.
    > + > Zwrócili uwagę, ze w PIT jest napisane: miejsce zamieszkania (a nie
    > + > zameldowania)
    > +
    > + A co US do tego gdzie małżeństwo mieszka. Prawo wspólnego rozliczania
    > + przsługuje małżeństwu, które ma cały rok małżeństwa i nic więcej.

    Ale to są dwie RÓZNE sprawy.
    Wojtek wyraźnie powoływał się na *adresy zameldowania* - a one nie
    mają NIC do tego gdzie składa się PIT.
    To iż owe adresy nie mają również NIC do prawa wspólnego zameldowania
    to OSOBNA sprawa, nijak nie powiązana z faktem składania PITa tu czy
    tam !

    > + PIT wysyła się do jednego z US.

    ...w miejscy *zamieszkania* (a nie zameldowania) na co Wojciech zwrócił
    był uwagę. A ty go podgryzasz ;)

    > + To co odpowiedziała pani w US, było kompletnie nie na temat.
    > + Pani w US odpowiedziała, że ich adresy zameldowania totalnie nie interesują,

    Kiedy DOBRZE powiedziała (wyjątkowo ? ;)).
    Jak ktoś przyłazi i nawija o adresach *zameldowania* to trzeba
    go z błędu wyprowadzić... więc wyprowadziła - czego chcesz ?
    :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)