  • Data: 2007-04-19 17:03:15
    Temat: Re: wraca nowe, czyli rzemiosło
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:

    > Przecież TEGO problemy Ci "ocechowanie" nie rozwiąże.
    > Będziesz łazic od mistrza do mistrza żeby usłyszeć "najbliższy
    > termin za cztery miesiące".

    Nie.
    Poczytam ogłoszenia - każdy z ogłaszających się będzie zobowiązany być
    wykwalifikowany w tym co chce robić.

    > Przecież I TAK musisz tego fachowca poszukać.

    Ale w ciemno mogę zakładać że każdy ma kwalifikacje, tak jak teraz w ciemno
    zakładam że ich nie ma.

    > Jeśli tak, to "przymus" zagwarantuje że jedynie się zmieni
    > bardziej w tę samą stronę.

    Ale wyruguje z rynku niemoty, skoro rynek sam nie daje rady.

    > Wiem. Doświadczenie wskazuje iż takie działania, jeśli nie są
    > wymuszone PRZEZ RYNEK, to przynoszą odwrotny skutek.
    > Jeśli KLIENCI będą żądać "papierów" - to poziom wykonawstwa rzeczywiście
    > może wzrosnąć
    > Jeśli URZĘDNICY będą żądać "papierów" to skutki mogą być różne.
    > Obstawiam znaczny wzrost cen oraz szarej strefy.

    A ja nie widzę powodów do znacznego.
    To zdzierstwo które panuje np. w budowlance w tej chwili po tysiąckroć
    wystarczy na pokrycie opłaty dla cechu.
    Ile jej jest?
    Kilka groszy dziennie?