  • Data: 2007-04-19 21:52:52
    Temat: Re: Re: wraca nowe, czyli rzemiosło
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 19 Apr 2007, Cavallino wrote:

    >> Kiedy w tym cały problem
    >
    > Wiem, że w tym problem.
    > Ty chcesz mieć prawo,

    ...w którym każdy może sobie WYBRAĆ podejście do fachowca...

    > a innym odmawiasz tego samego prawa do posiadania
    > własnych (odmiennych od Twoich) poglądów.

    ...które to poglądy ZABRANIAJĄ wyboru.
    No ale bijemy pianę - Twoje poglądy znalazły uznanie w oczach
    rządu (acz czytam że powoli się rakiem wycofuje), więc
    pozostaje patrzeć co będzie.

    > Nie będziesz.
    > To fachowiec ma mieć papiery, Ty nie musisz.

    Ale mi nie zależy na "papierach". Wolę mieć wybór.
    Więc jest wysoce prawdopodbne, ze zachowam ten zamiar.

    > No niech Ci będzie, jak się uprzesz żeby wziąć nieuka bez szkoły, papierów

    Być może tak, mi bez znaczenia.
    Rozumiem że dla Ciebie "samouk" to "nieuk".

    > i umiejętności

    A tego NIE POWIEDZIAŁEM.
    Umiejętności nie kojarzę wyłącznie ze szkołą (lub jej brakiem)
    i papierami (lub ich brakiem).

    > Tyle że mnie taka sytuacja pasuje.

    Rozumiem.

    pzdr, Gotfryd