  • Data: 2005-09-12 17:21:45
    Temat: Re: wpłata na konto i nabijanie na kasę
    Od: kasia <k...@t...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wpłaty na rachunek bankowy za pomocą przelewu są zwolnione z obowiązku
    ewidencji w kasie fiskalnej na podstawie :

    Rozporządzenie Ministra Finansów
    z dnia 23 grudnia 2004 r.
    w sprawie kas rejestrujących
    § 2. Zwalnia się z obowiązku ewidencjonowania:
    3) do dnia 31 grudnia 2005 r. - sprzedaż w zakresie czynności
    wymienionych w załączniku do rozporządzenia.
    Załącznik do rozporządzenia Ministra Finansów
    z dnia 23 grudnia 2004 r WYKAZ SPRZEDAŻY ZWOLNIONEJ Z OBOWIĄZKU
    EWIDENCJONOWANIA
    42 Dostawa nieruchomości, dostawa towarów w systemie wysyłkowym
    (pocztą lub przesyłkami kurierskimi) oraz świadczenie usług,
    za które to czynności zapłata w całości następuje za pośrednictwem
    poczty lub banku na rachunek bankowy podatnika,
    z wyłączeniem płatności dokonywanych czekiem,
    bankową kartą płatniczą lub kredytową, przy czym z dowodów tych
    jednoznacznie wynika, jakiej konkretnie transakcji zapłata dotyczy

    Kasia