  • Data: 2005-09-12 23:11:09
    Temat: Re: wpłata na konto i nabijanie na kasę
    Od: p083 <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    pix napisał(a):

    > niestety nie zawsze

    > (..)

    > o tu właśnie jest pies pogrzebany, zwłaszcza jeśli klienci nie są
    > zbyt rozgarnięci i np. wypisują głupoty w tytułach przelewów

    Dokałdnie dlatego chcę zainstalować kasę żeby nie cudować później jak
    ktoś wpisze wpłata od jasia, albo wogóle poczta przyśle bez żadnych
    danych nadawcy przelew. Pozatym wygląda na to że będę musiał w ewidencję
    wprowadzac każdy wpływ na konto, a tym to już można się pogubić przy
    większej ilości wpłat.

    Tylko nie wiem czy na paragonie pisać "płatność na konto" czy nie, żeby
    później nie byłą wątpliwości takiej że sprzedaż na kasie i wpływ na
    konto mogłybyć potraktowane jako dwa zdarzenia, a w rzeczywiśtości
    będzie to zdarzenie jedno...

    pozdrawiam,