    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: wezwanie do US pierwszy raz - czego mam się bać?
    Date: Thu, 16 Jul 2009 18:50:10 +0200

    On Thu, 16 Jul 2009, Zuzia wrote:

    > Wygląda na to, że źle rozumiem par. 29 pkt 5. Skoro jest tak, jak
    > twierdzicie, to sama też muszę jeszcze dorobić protokół spisu z rozpoczęcia
    > działalności, bo biuro rachunkowe o sporządzenie takowego mnie nie prosiło.

    Wiesz, jak owo "biuro" nie skomentowało braku pozycji ze spisem,
    to ja nie mam pytań.
    Kiedy zaczynałem DG i poszedłem do doradczyni, to było pierwsze
    pytanie po rozłożeniu "papierów" :P
    "A gdzie Pan wpisał wartośc remanentu początkowego??"

    I w ten sposób dowiedziałem się, że rozporządzenia trzeba czytać
    UWAŻNIE. Bo następny tekst był o tym, że "może w tej wolnej kratce
    z lewej na dole" (miałem gotowy druk). Jeszcze nie jarzyłem "dlaczego".
    No i jak przylazłem do domu i przeczytałem przepis to wyszło, że
    rzeczywiście - minister nie określił JAK ma być wpisane!!
    Ma byc wpisane i finito, co sobie minister myślał to jego sprawa,
    a że podatnik wpisze na marginesie to jego zbójeckie prawo.

    W ten deseń przekonanie, że przeczytałem rozp. o prowadzeniu KPiR
    zostało mocno utemperowane ;)

    pzdr, Gotfryd