  • Data: 2009-07-16 09:48:49
    Temat: Re: wezwanie do US pierwszy raz - czego mam się bać?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 15 Jul 2009, Zuzia wrote:

    > Niezła głupota, spisu nie ma a trzeba podać, że zakończono go na 0, czyli na
    > niczym? To się komuś ostro nudzi.

    Ministrowi.

    > Napisać to gdzieś w KPiR czy zrobić
    > oddzielny wydruk spisu i nic nie wpisywać?

    Ma być "protokół spisu".
    Weź i sprawdź w rozporządzeniu - jest czarno na białym.
    Jak sądzę normalny kontroler nie zareaguje jakoś dziwnie na pusty
    formularz spisowy bez owej "dziwnej formułki", ale jak Ci się
    trafi taki od pomysłów na obliczanie nieodpłatnego przychodu
    od czegokolwiek ;) to i braku formułki ma *pełne* prawo się
    przyczepić: przepis wymaga, kropka.

    > Tylko nie wiem za bardzo jak :)
    > Nie wyobrażam sobie wpisania w L.p. "0".

    Bo też całość polega na tym, że samej lp. nr być nie musi.
    Za to musi być (podany w podsumowaniu :>) numer pozycji na której
    zakonczono spis.

    pzdr, Gotfryd