eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiwadliwa faktura od TPSA › Re: wadliwa faktura od TPSA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Maciek Bartnik <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: wadliwa faktura od TPSA
    Date: Sat, 31 Jan 2004 11:07:49 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 36
    Message-ID: <bvg0o6$4qs$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <bvedum$m74$1@nemesis.news.tpi.pl> <bvfl8f$ci6$1@absinth.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: yw234.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1075545671 4956 80.54.142.234 (31 Jan 2004 10:41:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 31 Jan 2004 10:41:11 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.5) Gecko/20031007
    Hamster/2.0.0.0
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <bvfl8f$ci6$1@absinth.dialog.net.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:103956
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2004-01-31 08:22, Użytkownik fart napisał:
    > Jeśli śledzisz grupę, to zauważyłeś ostatnio mniejszy mój udział w niej, ku
    > radości pozostałych, powodem tego jest właśnie TP SA też miałem na próbę
    > neostradę i oddałem to przed terminem, więc oczekiwałem faktury za 1 zł +
    > vat od tamtej pory dostaję co miesiąc fakturę z doliczoną opłatą za neostradę.
    > Niedługo Panie odpowiedzialne zaś odebranie telefonów od sfrustrowanych
    > klientów będę znał po imieniu i umawiał się z nimi po pracy na kawę a może i
    > nie tylko, jak za dawnych lat bywało :)))))))))))))))))))))
    Współczuję, ale to zdaje się jakiś standard. W telepunkcie już słyszałem
    kilka rozmów w sprawach wadliwych faktur. W ostateczności odsyłają do
    BOK, ale od razu uprzedzają, że czaka się tam pół dnia na wejście :-)

    > Po otrzymaniu każdej wadliwej faktury wykręcam numer bezpłatnej tzw.
    > "błękitnej linii" prawdopodobnie ten błękit pozostał po spożyciu napoju
    > ........ też niebieskiego, jagogdzianką zwanego potocznie, i reklamuje.
    > pamiętaj, że Twoją reklamację jakaś pani wpisze do uwag klienta
    Pamiętam, pamiętam i zawsze podkreślam, że składam reklamację. Chyba
    nawet ją za każdym razem przyjmują, bo kilka razy pani w słuchawce
    stwierdzała, że ma tu już moje zgłoszonia ... no i co z tego??

    > to wszystko wpisane z tyłu na fakturę
    > stanowi niejako dowód wraz z podłączonym bilingiem dla tzw. sądu
    Tzn. sam to sobie dopisujesz do faktury?? To gdzie dowód? ;-)

    > W momencie, kiedy przyślą mi prawidłowe faktury , to zapłacę ... ale
    > wcześniej upomnę się o rekompensatę za uciążliwości i nękanie mnie
    > niewłaściwymi fakturami
    > Zresztą przy Waszej pomocy .. to pobawimy się z Tepsą, jak się uda i czas
    > pozwoli
    No! Właśnie miałem nadzieję, że nie tylko ja nękam ich codziennie
    telefonem na "błękitną" ... pewnie dlatego tak ciężko się tam dodzwonić ;-)

    --
    Pozdrawiam
    Maciek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1