  • Data: 2009-01-02 20:57:50
    Temat: Re: vat marża - a kasa fiskalna
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 2 Jan 2009, Yellow Boy wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news"
    >>
    > Mam wrazenie ze cos mieszasz :)

    Nie przyznaję się :)

    > W przypadku komisu zadnemu klientowi (ani kupujacemu ani wstawiajacemu ani
    > sprzedajacemu) nie
    > dajesz paragonow a tylko faktury vat-marza!

    Tylko O ILE DAJESZ FAKTURĘ!
    O ile sprzedaż jest dla osoby fizycznej - należy się paragon.
    Jeden paragon.
    Skąd wziąłeś pomysł o wydawaniu dokumentu wstawiającemu do komisu
    nie wiem, a raczej wiem - sprzed maja 2004, to trochę dawno było,
    czasy i przepisy się zmieniają ;)

    > Okazuje sie ze w przypadku komisow jest kilka sposobow na jakich dzialaja
    > komisy i w wielu przypadkach
    > dzialanie *JEST ZGODNE Z INTERPRETACJA US*.

    Tyle, że przyjrzenie się przepisom wskazuje, iż co poniektóre
    z tych interpretacji mogą byc sprzeczne z prawem.
    Poproszę o numer (sygnaturę) interpretacji zatwierdzonej przez
    dyrektora izby skarbowej - bo tylko takie są wiążące i umieszczone tu:

    http://sip.mf.gov.pl/sip/index.php?rodzaj=1

    > Najblizszy prawidlowego jest sposob opisany przez IT, czyli nabijamy swoja
    > marze (zysk) ze stawka 22%, a
    > koszty samochodu nabijamy jako *osobna stawke na kasie* lub ... *stawka ZW*.

    Jest ewidentnie błędny.
    Weźże rozporządzenie ministra i przeczytaj!
    Czarno na białym minister napisał jak MA być.

    pzdr, Gotfryd