  • Data: 2009-01-04 00:04:01
    Temat: Re: vat marża - a kasa fiskalna
    Od: "Yellow Boy" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <
    > Tylko O ILE DAJESZ FAKTURĘ!
    > O ile sprzedaż jest dla osoby fizycznej - należy się paragon.
    > Jeden paragon.
    > Skąd wziąłeś pomysł o wydawaniu dokumentu wstawiającemu do komisu
    > nie wiem, a raczej wiem - sprzed maja 2004, to trochę dawno było,
    > czasy i przepisy się zmieniają ;)

    Jaki paragon???
    Kupujacemu !!!MUSISZ!!! dac FAKTURE VAT MARZA, do tego MUSISZ
    dac mu jeszcze umowe kupna tegoz auta (lub tez fakture) bo inaczej nie
    zarejestruje!
    Jezeli po drodze do ciebie auto bedzie zmienialo 10 razy wlasciciela, a
    zaden tego auta
    nie zarejestruje to koncowy "REJESTRUJACY" bedzie musial miec
    ***WSZYSTKIE***
    10 umow kupna-sprzedazy.

    Ale wracajac do sensu watku Gotfrydzie, zatem jak powinno wygladac
    rozliczenie i nabicie na kase wedlug ciebie ?

    Pozdro.