  • Data: 2004-05-16 14:48:12
    Temat: Re: vat 7% czy 22%
    Od: "ewka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W Urzędzie Skarbowym powiedziano mi że wszystko zależy od tego jak to
    będzie
    > ujęta na fakturze,bo samo okno jest na 22%,ale usługa na 7%.Nasuwa się
    > pytanie:czy później się ktoś nie doczepi ,jeżeli na wymianę jako całość
    > naliczę stawkę7%

    jak na razie USy podchodzą do tego liberalnie i akceptują wrzucenie
    wszystkiego w cenę usługi, ale tylko czekać kiedy towar na stawce 22% warty
    miliony zł będzie objęty "usługą" o wartości kilkuset zł + wartość towaru
    (wszystko ze stawką 7% oczywiście).
    tak więc pozostaje tylko czekać kiedy zmieni sie nastawienie USów.