  • Data: 2004-05-17 10:21:32
    Temat: Re: vat 7% czy 22%
    Od: toop.toop<t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    :wymiana okien(chodzi o niższą stawkę vat),jeżeli ja tych okien nie
    kupiłem,tylko wyprodukowałem,a później zamontowałem u klienta.

    Wszystko O.K. pod jednym warunkiem: musisz mieć wpis do ewidencji
    zawierający usługi remontowe lub budowlane. Nawet jako działalność
    dodatkowa. A usługa powinna brzmieć: usługa remontowa ( .... jak
    sobie tam chcesz nazwać... ) z materiału własnego!!!

    W Urzędzie Skarbowym powiedziano mi ... że wszystko zależy od tego
    jak to będzie > ujęta na fakturze,bo samo okno jest na 22%,ale
    usługa na 7%.

    -> http://usenet.pomocprawna.info