  • Data: 2003-11-13 12:40:45
    Temat: Re: vat
    Od: "vladi" <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Juz czuje jak pędze ciężarowym seicento .... swoja droga to juz nic nie
    > kumam, coraz bardziej mnie tylko wkurza to ze chce ode mnie wyciagnąć
    > jak najwiecej forsy ... przeciez skoro ja odprowadzam vat to mam tez
    > prawo go sobie odliczyc ... patafiany !!!!!

    to 3.000pln jak i 50% dotyczy aut osobowych. fakt ze ograniczenia sa
    bzdurne. slyszalem ze w chorwacji mozna odliczyc 2/3 vatu od aut osobowych.
    ale i tak jedynym kryterium powinno byc to czy sluzy do dzialalnosci czy
    nie, tak jak jest chyba w niemczech.

    ciekawe jak bedzie z vatem od benzyny? bedzie mozna czy nie?

    vladi