  • Data: 2007-03-06 09:24:01
    Temat: Re: uniknę podatku od nieruchomości wg nowych przepisów?
    Od: "Dyzmund" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czekaj, zgubiłem się...
    > Którego podatku i z jakiej okazji nie ma być?
    > Podatek dochodowy jest od różnicy miedzy wartością sprzedaży
    > a nabycia: jak mieszkanie zostanie kupione taniej a sprzedane
    > drożej, to w dzisiejszym stanie prawnym podatek wyjdzie!
    >
    > pzdr, Gotfryd

    wg nowych przepisów dotyczących sprzedaży nieruchomości płacimy 19 % podatku
    od różnicy między ceną zakupu i sprzedaży, chyba.......
    że jest to nieruchomość mieszkalna i mieszkamy i jesteśmy zameldowani w niej
    rok, lub jesteśmy właścicielami 5 lat.
    Mam nadzieję, że zwolnienie w przypadku zameldowania obejmuje również
    mieszkania które pochodzą z darowizny :)

    pozdawiam, Dyzmund