  • Data: 2010-05-06 08:39:04
    Temat: Re: umowa zlecenie kto może zawierać
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pawelj" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4be255ec$0$2592$65785112@news.neostrada.pl...

    > Wszystko w porządku. Tylko czy mam podpisywać na początku "umowę
    > zlecenie"?

    Mozesz ja podpisywac, mozecie ja zawrzec ustnie i zamiast podpisu podac
    sobie reke przy swiadklach, a na koniec dowodem jej zawarcia bedzie
    wystawiona i zalacona faktura. Jak chcecie.

    Jak wsiadasz do pociagu (o ile nie zostal odwolany), to przeciez nie
    podpisujesz z maszynista ani kierpociem ani z pania w okienku umowy-zlecenie
    na przewizienie czterech liter (czy umowy przewozu), tylko zawierasz ja
    ustnie a dowodem jej zawarcia jest bilet. Jak sobie idziesz do fryzjera
    zgolic czupryne, to tez nie podpisujesz z fryzjerem umowy o dzielo - a
    przeciez moglbys - tylko siadasz, on Cie goli - a Ty placisz po wszystkim.
    Tak wiec tylko od przyjetych zwyczajow, biurokracji i *potrzeb* *dowodowych*
    zalezy, czy sobie podpiszcie taka umowe, czy zawrzecie ja ustnie.

    Im sprawa wiekszego kalibru, tym lepiej podpisac, bo potem w sadzie latwiej
    wykazac na co sie konkretnie umawialiscie, czy mial to byc chodnik z kostki
    brukowej, czy moze z kocich lbow, czy mial miec 5 m. szerokosci, a moze 4,5.
    I tak dalej.

    Pozdrawiam
    SDD