eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiumowa zlecenie, kiedy w koszty? › Re: umowa zlecenie, kiedy w koszty?
  • Data: 2003-12-13 17:09:52
    Temat: Re: umowa zlecenie, kiedy w koszty?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sat, 13 Dec 2003, Radek wrote:

    >+ Witam,
    >+
    >+ Czy jako firma muszę mieć jakiś dowód zapłaty za umowę zlecenie, żebym
    >+ mógł wpisac w koszty, czy wystarczy może podpisana umowa zlecenie?

    Będę gryzł ;)
    Po kolei:
    - za nieprzeczytanie ostatnich wątków (tak ze 3 dni [?] wstecz)
    - za założenie że korzystamy z wróżek (NIE KORZYSTAMY) które
    zapowiedzą w jaki deseń się rozliczasz, bo założenie
    że nie ma różnicy między rozl. kasowym a memoriałowym może
    nie być prawdziwe ;)
    - (co zalicza się do "ostatnich watków", ale zasługuje na oddzielne
    podkreślenie, IMHO :)) - za sugestię że umowa dowodzi jakoby
    jakikolwiek koszt został *poniesiony* albo był *należny*.

    Wrrrr.... :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (wybywający z grupy na trochę)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1