  • Data: 2003-12-22 06:49:09
    Temat: Re: umowa zlecenie, kiedy w koszty?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 21 Dec 2003, Maddy wrote:
    [...]
    >+ za KUP podatkowy. (rachunkowo należałoby, czego się często zaniedbuje,
    >+ jednak uznać umowę wg. okresu którego dotyczy, ale to ksiazkowiczów nie
    >+ dotyczy)

    Thx. za komentarz. A ja się właśnie czepiałem tego że *nie wiem*
    o który koszt (podatkowy/rachunkowy) i czy "nie dotyczy" (bo może
    książkowicz) bo Radek nie zapodał :)
    No i gdieś trzeba sobie różnicę między wypłatą wynagrodzenia z umowy
    o pracę i "osobistej" zakarbować, jak rozumiem ? :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)