eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiumowa o dzielo/zlecenie a kwota wolna od potatku (student) › Re: umowa o dzielo/zlecenie a kwota wolna od potatku (student)
  • Data: 2008-01-08 23:33:54
    Temat: Re: umowa o dzielo/zlecenie a kwota wolna od potatku (student)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 8 Jan 2008, Marx wrote:

    > Nie mysle tak, mysle inaczej:
    > przy tak malych i nieczestych rzeczach jak ja robie, warto mi poprosic o
    > umowe o 50zl mniejsza, zeby nie przekroczyc tego progu.
    > Tak dostane zwrot podatku ~400zl, a tak to bede im musial doplacic iles
    > tam...
    >
    > No chyba, ze ja czegos dalej nie rozumiem :)

    Tak, uparłeś się nie przeczytać tego, co wszyscy Ci piszą!
    Przeczytaj JESZCZE RAZ to co ZACYTOWAŁEŚ (i co zostawiłem z mojego
    poprzedniego posta).

    Taki idiotyzm, że przekroczenie progu o parę złotych powoduje skokowy
    spadek pieniedzy w kasie, akurat przy podatku *dochodowym* nie ma
    zastosowania!
    Jak zarobisz "do progu", to dostaniesz tyle zwrotu, ile wynosi
    limit, ponad pięć stów, prawda?
    A jak zarobisz 50 zł więcej, to podatek będzie się należał *od tych
    50 zł*. Czyli zwrotu będzie *nadal* ponad 5 stów, tylko o 8 zł ("cirka
    ebałt") mniej.
    To co, opłaca się zarobić tych 50 zł i mieć 42 zł WIĘCEJ, czy należysz
    do tych uparciuchów, co gotowi są wydać cały zarobek na leasing
    niepotrzebnego im auta, byle podatku nie zapłacić? :>

    pzdr, Gotfryd