  • Data: 2010-08-19 13:55:43
    Temat: Re: umowa o dzieło lub inna pomiędzy PL a NI/UK
    Od: "R." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Sie, 13:03, "Marzena" <m...@g...pl> wrote:

    > Swego czasu wyjaśniałam z Krajową Informacją Podatkową podobny problem - jak
    > rozliczyć przychody z reklam Google? Przelew zagraniczny, europejska
    > siedziba firmy to Irlandia. Jeżeli podatek za osobe B nie został opłacony (a
    > wygląda na to, że nie) - to jako przychody z zagranicy. Opisałam to
    tu:http://mojezakupycodzienne.blox.pl/2010/06/Transf
    er-srodkow-czyli-moj...
    > Jeżeli podatek zostałby zapłacony - to
    tu:http://mojezakupycodzienne.blox.pl/2010/07/Francu
    ski-Belka-bierze-wie...
    > W tej chwili nie trzeba płącić żadnych zaliczek, dopiero w rozliczeniu
    > rocznym.

    Dziękuję za informację - nie do końca wyczerpuje to temat, ale zawsze
    jakiś punkt zaczepienia.

    A możesz opowiedzieć o procedurach komunikacji z KIP ?

    Może ktoś jeszcze wie coś w przedmiotowym temacie?

    Dziękuję i pozdrawiam

    R.