eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiumowa o dzieło - jak zaksięgować i czy mozna na rodzinę › Re: umowa o dzieło - jak zaksięgować i czy mozna na rodzinę
  • Data: 2008-09-08 18:48:13
    Temat: Re: umowa o dzieło - jak zaksięgować i czy mozna na rodzinę
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście że nie :)
    > Przeczytaj art.23 z linku.
    No jak zwykle pracę domową dostałem :)
    Ok . Przeczytałem.
    Chyba już wszystko w zakresie kosztów umowy o dzieło wiem.
    Czyli z żoną nie ma co w konszachty wchodzić bo to nijak sie nie opłaca :)
    Ale z ojcem już moge.

    A teraz pytanie drugie - czy ktoś sprawdza w jakiś sposób takie umowy?
    Czy np wypłacenie kwoty np 10 tys za 2 godziny pracy przy komputerze przy
    wpisywaniu tekstu - może byc w jakiś sposób kiedyś sprawdzone ? I
    rozliczone? Czy w to się nikt nie bawi ?

    Dzięki za wyjasnienia i proszę o jeszcze

    --
    PawełJ