  • Data: 2003-05-25 08:38:16
    Temat: Re: umowa o dzielo a prawo autorskie
    Od: "WSm" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WS" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bajb9t$20c$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Czy w takim razie mogę skorygować sam koszty uzyskania przychodów w
    > deklaracji rocznej?
    [...]
    Moim zdaniem - nie.
    Deklaracja roczna jest oparta o dokumenty. Skoro są błędy w dokumentach -
    muszą być skorygowane "u źródła". Spotkałem się z przypadkami takich
    korekt - wówczas osoba (biuro), która popełniła błąd i go koryguje pisała
    pismo wyjaśniające do US, które osoba zainteresowana dołączała do korekty
    deklaracji rocznej.
    WSm