  • Data: 2005-02-16 14:02:02
    Temat: Re: ulga remontowa a kuchenka gazowa
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 15 Feb 2005 08:21:46 -0600, witek napisał(a):

    > słowy TYMI odnośi się do całości wydatków, a nie do słowa gazowe.
    >
    > Czyli jeżeli masz rachunki na kwotę wyższą niż minimum to możesz
    > odliczać wszystko jak leci.

    Dziękuję za odpowiedź.

    O to samo pytałem telefonicznie w moim urzędzie skarbowym (Kraków - Nowa
    Huta) i odpowiedź była podobna. Jako człowiek przezorny wolałem się jednak
    upewnić gdzie się da, bowiem niejednokrotnie słyszałem, że na to samo
    pytanie można uzyskać różne odpowiedzi, w zależności od urzędnika, z którym
    się rozmawia.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Towarzysze! Gdybyśmy mieli walcownie blach cienkich
    to robilibyśmy najlepsze w świecie konserwy mięsne...ale nie mamy mięsa"
    przypisywane Władysławowi Gomułce