  • Data: 2007-01-13 14:00:03
    Temat: Re: ulg.internetowa / malzenstwo
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "T" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    news:3b53.00000005.45a875fa@newsgate.onet.pl...
    > Witam. Mam nastepujace problem:
    >
    > Chcemy z mezem rozliczyc sie wspolnie (wszelkie po temu przeslanki
    > istnieja), z
    > tym ze pojawila sie watpliwosc, czy w takim wypadku bedziemy mogli
    > skorzystac z
    > ulgi internetowej - faktury bowiem sa wylacznie na mnie.
    >
    > Czy w takim razie - o ile chcemy z tejze ulgi skorzystac - musimy sie
    > rozliczyc
    > osobno i ujac ja w moim indywidualnym rozliczeniu? Czy - moze - na te
    > sfere
    > rozciaga sie w jakikolwiek sposob wspolnosc malzenska majatkowa? Bo
> [...]
    Możecie się rozliczyc wspólnie, a internet rozliczysz tylko ty, czyli jedną
    ulgą.
    Co prawda tak jak twierdzisz teoretycznie z racji małżeństwa moglibyście
    rozliczyć oboje, tylko pytanie czy chcesz się kopać z koniem pod tyutłem US.
    Za 2007 bierzcie faktury z dwoma imionami i będzie po sprawie.
    Pytanie, cyz wogóle problem istnieje. Masz faktury na więcej niż limit ulgi?