  • Data: 2005-02-18 23:40:43
    Temat: Re: termin dzialalnosci
    Od: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Termin podany we wpisie do ewidencji to planowany termin rozpoczęcia
    > [..]
    > rozpoczęli działalność 6 miesięcy po dacie wpisu.
    > [..]
    > Natomiast nie znam nikogo komu by zakwestionowano datę rozpoczęcia
    > działalności późniejsza niż we wpisie. Znasz kogoś takiego?

    Owszem. ZUS (poinformowany przez UM) przesyła notę do
    rozpoczynającego, że ten nie dokonał zgłoszenia do ubezpieczenia i nie
    uiszcza składek. Wtedy jednaj wystarczy napisać odpowiedź, że w
    związku... (albo bez związku) działalnośc jeszcze nie została
    rozpoczęta. Na tym sprawa się zamyka. Nie wiem, jak to się ma do
    przepisów, ale tak się dzieje w praktyce (na moim końcu Polski) ;).