  • Data: 2007-04-11 21:59:01
    Temat: Re: tax free - zgadywanka dla dociekliwych
    Od: "[www.goldap.info.pl]" <w...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    > - w chwili wydania towaru, na żądanie nabywcy wystawiamy f-re
    > rozliczeniową
    > zgodną z rozporządzeniem fakturowym, w której wartość pobranych zaliczek
    > równa jest wartości towaru i wykazujemy do zapłaty 0 zl

    Taka "zerowa" faktura jest niezgodna z rozporządzeniem. (art. 14.5 - przy
    zaliczce 100% faktury po wydaniu towaru nie wystawia się). Mam to na piśmie
    od swojego US.
    Ja sie w tej chwili zastanawiam wogóle nad obowiazkiem nabicia tego na kasę
    fiskaną w momencie przyjecia zaliczki. Postaram sie u swojego kontahenta
    zorientować, jak to u niego wygląda. Oni przyjmuja 100% zaliczki od Rosjan,
    kontrole VAT juz mieli kilkukrotnie. Więc muszą mieć na to sposób, który
    przynajmniej w naszym US jest uznawany za prawidłowy.