  • Data: 2007-04-12 06:17:27
    Temat: Re: tax free - zgadywanka dla dociekliwych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 12 Apr 2007, grzess wrote:

    > art 14 ust 5 rozporządzenia fakturowego zwalnia z 7 dniowego terminu
    > wystawienia f-ry, nie zaś zabrania wystawienia faktury,

    W sumie jak czytam to wychodzi ze zabrania wystawienia faktury
    w terminie :]
    Zapisali "nie wystawia faktury w terminie".
    Wychodzi że po terminie można, absurd, ale co ja poradzę.

    Mam inne pytanie: rzuciłem okiem na rozporządzenie o dokumencie
    wywozowy, na .podatki.pl jest treść nie ma wzoru.
    Czy z wzoru wynika konieczność dołączenia f-ry lub paragonu?
    Nie pytam czy tam jest miejsce na inny opcjonalny dokument, ale
    czy jest stwierdzenie ze on MUSI być oraz czy podano listę
    dopuszczalnych dokumentów?
    Bo z ustawy (ani treści bez załącznika) tak mi NIE wynika (znaczy
    żeby musiała być dołączana f-ra), może da się dołączyć oświadczenie
    że faktury nie wystawiono w oparciu o art.14.5 ?

    > a skoro zwalnia z
    > terminu to co jeśli nie wystawienie f-ry?

    Zagmatwałeś, przeczytać nie umiem!

    pzdr, Gotfryd