  • Data: 2011-05-06 12:33:19
    Temat: Re: szkolenie (nagranie) przez internet 50% kup i 8% vat
    Od: "Kot Kowalski" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A to nie wypadło z 8% w ostatnim rozporządzeniu?

    Nic mi o tym nie wiadomo, szukanie w ustawach tego
    nie potwierdza, ani np. tutaj

    http://www.epodatnik.pl/index.php?option=com_content
    &view=article&id=424%3Anowe-stawki-vat&catid=111%3As
    tawka-vat-stawki-vat&Itemid=310&limitstart=1

    Interesuje mnie też jak mam dokumentować tą sprzedaż i jak rozliczać zaliczki -
    bo jeśli chce naliczyc 50% kosztu to nie w ramach DG (choc FV i tak musze
    wystawic) - to jak?

    Pozdrawiam,
    K.