  • Data: 2011-05-06 13:06:47
    Temat: Re: szkolenie (nagranie) przez internet 50% kup i 8% vat
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-05-06 14:33, Kot Kowalski wrote:
    > Interesuje mnie też jak mam dokumentować tą sprzedaż i jak rozliczać zaliczki -
    > bo jeśli chce naliczyc 50% kosztu to nie w ramach DG (choc FV i tak musze
    > wystawic) - to jak?

    Nabyłeś MPA do tego utworu w ramach DG?

    IMHO nie. W takim razie rozliczasz to poza DG (na zasadach ogólnych).

    Musisz tylko uważać, żeby nie wywalili Ci z KUP kosztów dotyczących
    wyprodukowania tego utworu.

    BTW, temat był wałkowany kilkukrotnie tak więc nawet nikomu nie chce się
    nowego flejma zaczynać. Poszukaj w archiwum.

    Piotrek