  • Data: 2002-10-13 22:16:04
    Temat: Re: srodek trwaly, amortyzacja i VAT
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 13 Oct 2002, Maddy wrote:

    >+ Użytkownik avangp napisał:
    [...]
    >+ > Mam pytanie dotyczce amortyzacji srodka trwalego:
    [...]
    >+ Vat odliczamy w miesiącu otrzymania faktury lub w następnym.
    >+ Nie później! I w całości.
    >+ Nie znajdziesz nic konkretnego w przepisach, bo odliczenia VATu od
    >+ środków trwałych dotycza takie same przepisy jak odliczenia VAT od
    >+ pozostałych zakupów.

    Sprzeciw, wysoki sądzie.
    Są również przepisy które *nie dotycza* "pozostałych zakupów" - :)
    Miałem już przygotowaną treść, to wkleję:
    ++++
    Przyznaj się bez bicia: czytał[e/a]ś ustawę o VAT ? ;)
    Nie tylko "zaliczasz", ale jest podstawą do zwrotu VAT:
    Art.21.4 !
    ----

    Poza tym kasa się zgadza :)

    Pozdrowienia, Gotfryd