  • Data: 2002-10-14 10:57:45
    Temat: Re: srodek trwaly, amortyzacja i VAT
    Od: Maddy <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne napisał:

    > "pozostałych zakupów" - :) Miałem już przygotowaną treść, to
    > wkleję: ++++ Przyznaj się bez bicia: czytał[e/a]ś ustawę o VAT ? ;)
    > Nie tylko "zaliczasz", ale jest podstawą do zwrotu VAT: Art.21.4 !
    > ----
    >
    > Poza tym kasa się zgadza :)

    Oj... ja wiem że czasem człowiek juz odpowiada a jeszce do końca nie
    przeczytał (sa tacy do w ogole nie przeczytali, ale pomijam bo nie ta
    bajka), ale bez przesady. Czasem po prostu nie można się oprzeć :-))
    Ale po Tobie, Gotfrydzie, spodziewałam się odrobiny powściągliwości.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl