  • Data: 2006-06-15 11:05:16
    Temat: Re: sprzedaż wcześniej niż zakup
    Od: Piotr <p...@b...maila> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > IMHO to nie jest oczywiste :)

    hhhmmmmm, klient chce fakturę aby mógł dokonać wpłaty (tym razem nie
    mogła być to proforma). Ja zamawiam towar dopiero po odnotowaniu wpłaty
    za fakturę, jeśli nie wpłynie w ciągu 3 dni - robię korektę. Po zapłacie
    mam towar tego samego dnia - wprowadzam wtedy zakup i generuję powiązany
    dokument magazynowy. Co w tym złego, skoro wobec US jestem ok - odliczam
    odpowiedni VAT, PIT tyle że kolejność zakupu i sprzedaży inna.