  • Data: 2009-05-09 16:32:22
    Temat: Re: sprzedaż firmom oprogramowania
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gu4b22$moa$1@news.onet.pl...

    > Wystawi fakturę?

    hmm, no nie wiem, zawsze tu pisano ze chocby 1 nosnik = kasa fiskalna.

    przy okazji , bo wlasnie kupuje drukarke fiskalna opiszcie mi procedure
    zakupu/fiskalizacji bym dostal zwrot jakiejs tam kwoty. Zielony jestem w tej
    sprawie

    --
    DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych
    z magazynem za 29,99 zł. !