    From: s...@p...fm (SIAR'ka)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: spóźnione zeznanie podatkowe..
    Date: 21 May 2002 22:42:41 +0200

    Hello janu37,

    Sunday, May 19, 2002, 1:36:24 AM, you wrote:

    j> My?lałem że firma rozliczy mnie z podatku dochodowego za rok 2001. Ale tego
    j> nie zrobiła.
    j> Zrobiłem to dopiero teraz wysyłaj?c do skarbowego poleconym.
    j> Co zrobić , jak się tłumaczyć by unikn?ć kary.

    j> Janusz

    j> ----------------------------------------------------
    ------------------
    j> Nagrody do wziecia. Bez losowania! >>> http://link.interia.pl/f15ce

    Szkoda, ze nie wniosles osobiscie podania o zaniechanie przez US
    czynnosci zwiazanych z KKS. W pierwszym rzedzie powinienes to zrobic i
    opisac sytuacje, ktora przyczynila sie do takiego przebiegu sprawy.

    Jezeli nie skladales pisemnego oswiadczenia do pracodawcy o tym, ze
    innych dochodow poza dochodami osiagnietymi ze stosunku pracy w w/w
    firmie nie otrzymales i chcesz, aby to pracodawca rozliczyl Cie z
    podatku od otrzymanego dochodu w 2001 roku, to niestety, ale to Ty
    bedziesz odpowiadal za nieterminowe zlozenie zeznania. Pracodawca nie
    ma obowiazku rozliczania pracownika, jezeli ow pracownik nie zlozy
    prosby na pismie.

    Tak, czy inaczej... powinienes otrzymac od firmy, w ktorej pracujesz
    informacje o uzyskanym dochodzie za okres, w ktorym pobierales dochod.
    (PIT-11, 8B) - na podstawie tych informacji powienienes zlozyc
    zeznanie.

    Jezeli nie otrzymales zadnych informacji, to uwzglednij to w swoim
    podaniu. Pamietaj jednak, ze nie warto "sciemniac", poniewaz kopie tej samej
    informacji bedzie mial
    US.

    Szkoda, ze dopiero teraz wyslales zeznanie. Gdybys zrobil to w
    pierwszym tygodniu po terminie, istniala by wieksza szansa na
    bezbolesne wyjscie z sytuacji.

    Pozdrawiam i zycze powodzenia

    SIAR'ka

    Golec uOrkiestra za 1 zl! >>> http://link.interia.pl/f15d0