  • Data: 2002-09-10 17:51:42
    Temat: Re: spozniona zaplata ZUS
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Witam!
    > jestem zatrudniony na etat, poza tym mam jednoosobowa dzialalnosc gosp.
    > zdarza sie, ze spozniam sie z zaplata skladki ZUS (tylko zdrowotne)
    > jakie sa konsekwencje takiej nieterminowosci?

    odsetki płacisz, jeżeli ich suma wyniesie przynajmniej 1,95 zł (2 zł).

    w tej chwili 16 % wynoszą odsetki ustawowe

    Nie radzę jednak kalkulować! Płać zdrowotne terminowo bo Tobie jeszcze jakąś
    karę porządkową do 5000 złotych nałożą i życzę powodzenia =)

    pozdrowionka

    @nteneum

    http://www.anteneum.com
    a...@i...com