  • Data: 2007-01-02 12:33:24
    Temat: Re: spis z natury
    Od: "GP" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A w kwestii czysto technicznej - bo o tym już wszelkie akta milczą -
    sporządzamy dwa jednakowo brzmiące spisy opatrzone tytułami: "Remanent
    końcowy" i "Remanent Początkowy" z datami odpowiednio 31 grudnia i 1
    stycznia?
    Czy też końcowy jest automatycznie początkowym?
    Do tej pory sporządzałam dwa świstki papieru (jako że remanenty zerowe) i
    jeden wędrował do dokumentacji kończącego się roku, a drugi na pierwszą
    pozycję nowego segregatorka.
    Ale tak mnie dzisiaj naszło - może to jednak nieprawidłowo? Jak Wy to u
    siebie robicie?
    Pozdrowienia, Graszka
    P.S. Z życzeniami, żeby nam za bardzo nie mieszali w tym roku w ustawach:)).