  • Data: 2007-01-03 10:57:58
    Temat: Re: spis z natury
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 3 Jan 2007, Lucasdm wrote:

    > Czekaj, bo dzisiaj troche wolniej mysle :-))

    :)

    > Mam ten aparat za 1600 kupiony w lutym.

    Kieruję się tą kwotą i zakładam że albo jesteś zwolniony, albo
    mowa o 1600 zł netto.

    > Byl kupiony na firme i uzywam go w
    > pracy. Uwzglednilem go jako koszt i odjalem sobie podatek w pit5. No i
    > teraz:
    >
    > - gdzie i jak mam go "spisać" na koniec 2006 i poczatek 2007 ?

    IMO nigdzie.
    IMO powinien być cały czas wpisany do ewidencji wyposażenia,
    od momentu ujęcia w koszty, o to mi szło! Limit to 1500 zł

    > - jak się go najlepiej i najszybciej pozbyć z tych spisów (z opcją, że nadal
    > go będę używał, ale już do celów prywatnych) :)) ?

    Nie ma takiej legalnej, dobrej metody.
    Przekazanie na cele używania osobistego oznacza:
    - konieczność zwrotu odliczonego VAT
    - rozważania czy trzeba skorygować koszty

    pzdr, Gotfryd