eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiskaner - jeszcze raz - teraz bez komputera: amortyzacja › Re: skaner - jeszcze raz - teraz bez komputera: amortyzacja
  • Data: 2002-01-15 16:11:34
    Temat: Re: skaner - jeszcze raz - teraz bez komputera: amortyzacja
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Jan 2002, Boguslaw Szostak wrote:
    [...]
    >+ > Kupiony został skaner za ponad 3500 zł. Na DG w ŚT nie mam komputera - mam
    >+ > go prywatnie odliczony wcześniej w PITO z tytułu wykonywania zawodu
    [...]

    "Mój" US na pytanie jak takie "coś" wycenić zaproponował żebym
    zadał pytanie na piśmie. Jak się przemogę to tak zrobię :)
    Wiem, że różne US różnie interpretują (na zdrowy rozum można
    sprzęt sprzedać i kupić TAKI SAM w porównywalnej cenie, wtedy
    wliczając 100% :) ale można się upierać że... :])

    >+ Mam dwa pomysly, nie wiem, czy dobre.

    Lepszych nie widać :) (sam walczyłem z amortyzacją i przeczytałem
    co mi google z grupy wiciągnął - nic lepszego niż amortyzacja
    przyspieszona nie widać)

    Pozdrowienia, Gotfryd