  • Data: 2007-01-22 10:50:07
    Temat: Re: siedziba firmy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 22 Jan 2007, t wrote:

    > Jeszcze jedno - ja się o te nieodpłatne nie prosiłem, po prostu
    > się pytałem jak rozwiązać dany problem w sensie papierologicznym,

    ...w postaci zajęcia 0,25 m^2 powierzchni na kompa, *w ramach*
    realizacji umowy wartej powiedzmy 1000 zł/mc? Hm...

    > a dostawałem odpowiedzi w stylu: "hola hola, ale tutaj to Pan się wkopie
    > w spory przychód z nieodpłatnych, za prosto by Pan chciał".

    Jasne.
    A jakby taki doradca został zaproszony na konsultacje do Ciebie,
    to jak - i ile - przychodów by sobie zaksięgował?
    No bo to panie taki gość zajmuje trochę powierzchni i krzesło,
    użyczenie nieruchomości i ruchomości naraz jak nic... czekaj,
    mówisz że miałem kontrolerom z US wystawić f-rę??? ;)

    pzdr, Gotfryd