  • Data: 2004-11-26 23:32:56
    Temat: Re: samochod zakupiony rok temu środkiem trwałym?
    Od: "Pawel Sikorski" <p...@l...plATAKZETO> szukaj wiadomości tego autora

    > Zajrzyj do ustawy, KONIECZNIE ! ;)
    Ustawa ma chyba ze sto stron. Wolałem wiedzieć czy jest sens, zanim do niej
    zajrze... ;-)

    > ...jeśli drugim współwłaścicielem nie jest małżonka nie prowadząca
    > DG to oczywiście że połowę. Jak byś chciał, kupić auto w 10 osób
    > na współwłasność i 10 razy amortyzować ? :)
    Oj, chciałem się upewnić tylko... ;-)
    Skoro już wiem, to musze to jeszcze przeliczyć, może będzie mi się bardziej
    kalkulować, jeśli będę prowadził ewidencję przejazdów...
    Bo wtedy, jak rozumiem, rozliczam max. tyle, ile wyjdzie z przemnożenia
    liczby km i stawki za 1 km, czyż nie?

    I jeszcze jedno szybkie pytanko, czy koszty można przenosić z roku na rok?
    Pytam, bo to ubezpieczenie i tak mi sie na nic nie przyda w tym roku,
    zarobie bowiem mniej niż wynosi kwota wolna od podatku...