  • Data: 2004-12-02 10:01:23
    Temat: Re: samochod zakupiony rok temu środkiem trwałym?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 2 Dec 2004, Pawel Sikorski wrote:
    [...]
    >+ > No moment.
    >+ > Jakbyś samochód miał *cały swój* :) (na własność wyłączną) i nabyłbyś
    >+ > paliw na 2000 zł - to ile zaliczyłbyś w koszt ?
    >+ To ja tu zadaje pytania... :-)

    A to zależy czy mamy "przesłuchanie" czy "skladanie wyjaśnień" :)

    >+ 2000 zł?

    Jestem skłonny się zgodzić :)

    >+ > Jak samochód jest "na pół" - obaj współwłaściciel mają firmy,
    >+ > każdy kupił paliwa ("faktura na swoją działalność z numerem rej.
    >+ > tego samochodu") za 2000 zł - każdy za 1000 zł, to ile zaliczą
    >+ > w koszt łącznie a ile każdy osobno (i dlaczego) ?
    >+ 2000 zł / 1000 zł.

    Jestem skłonny się zgodzić :)

    >+ > No i co się zmieni jak współwłaściciel NIE korzysta z samochodu
    >+ > dla celów DG, więc swojej części NIE zaliczy w KUP ??
    >+ Chcesz chyba, żebym napisał, że z mojego punktu widzenia nic, bo i tak swoje
    >+ 1000 zł zaliczę w KUP.

    No przecież ja nie jestem uprawniony do udzielania porad, to jasne
    że to ty powinieneś określić SWOJE stanowisko :) - jakby dało się
    prosto zacytować przepis albo ministra to by nie trzeba było z ciebie
    wyciągać :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)