  • Data: 2004-03-13 19:13:51
    Temat: Re: samochód osobowy
    Od: "Janina" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Joanna" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c2sose$aur$1@panorama.wcss.wroc.pl...
    > Wiem, że ten temat ciągle się powtarza, ale zaczynam wątpić w swoje
    umiejętności. Kupiła w listopadzie samochód osobowy. Faktura za
    samochód jest wystawiona na firmę osoby fizycznej. Na zakup tego
    samochodu zaciągnęłam kredyt, który jest wystawiony na osobę fizyczną.
    Czy mogę w koszty do kpir wprowadzić odsetki od tego kredytu? Pierwszą
    ratę zapłaciłam dopiero w styczniu. I jeszcze jedno, czy do wartości
    początkowej samochodu, który wprowadzam do ewidencji śt powinnam dodać
    wartość zapłaconej prowizji bankowej? Proszę o pomoc.

    Zakup samochodu został sfinansowany przez kredyt, to zapłacona
    prowizja powinna powiększyć wartość środka trwałego. Odsetki od
    kredytu księguje się pod datą spłaty (WB-lub BDW) jako załącznik do
    Dw.
    Pozdrawiam
    Janina