  • Data: 2002-11-14 00:39:09
    Temat: Re: rozpoczęcie działalności - Tłumaczenia
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 13 Nov 2002, Adamski wrote:
    [...]
    >+ Moge sie nie zgodzic?

    Możesz. Zawsze.

    >+ cyk cyk cyk (zegar)
    >+
    >+ No coz milczenie oznacza zgode. ;-)

    Tyle że taki dowcip...hm... może już jestem w złej formie
    i lepiej nie skomentuję :]

    >+ Ustawa DG nie odroznia form opodatkowania. Zgadza sie, ze kiedys kartkarze
    >+ nie musieli miec konta, ale dzisiaj? Nie znam przepisu ktory ich zwalnia.

    Problem w tym że IMHO nie znasz przepisu który NAKAZUJE mieć konto.

    >+ A
    >+ z praktyki w Wawce PANIE Z URZEDU nie chca przyjmowac NIP-1 bez umowy z
    >+ z bankiem :))))) Jak to w zyciu bywa samo zycie weryfikuje przepisy.

    ?????
    Znaczy to że "panie nie chcą" stoi ponad prawem ??
    Powtórz, niektórzy na grupie *takie* dowcipy lubią !

    Jak mi jeszcze wytłumaczysz że nie jest możliwe założenie
    pierwszego podstawowego konta w Inteligo (bo trwa ponad tydzień,
    k-to DG *musisz* zgłosić w 7 dni - a wg ciebie musisz je
    mieć *przed* rejestracją w US) to to też będzie cenna informacja,
    powiadomię ich ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (rok od sprawdzenia że do założenia DG nie trzeba konta,
    pieczątki ani innych wynalazków o których pół Polski
    "słyszało że trzeba". Nie mylić z założeniem telefonu
    [w TPSA] dla DG - to już, panie inna sprawa, poważna :>)