    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: roznica wartosc ksiegowa a rynkowa?
    Date: Sat, 10 May 2003 13:26:48 +0200

    Użytkownik Jacek napisał:

    > Siedzi sobie siedzi,ale rączkami nie macha,natomiast Ty wymachujesz.
    > Cytowany artykuł odnosi się do innej niż opisywana sytuacji.Jest
    > odszkodowanie? Jest.To jak Maddy sobie wyobraża wypłatę tegoż,zapewne
    > krasnoludki wyciągną kasę.Mniejsza już o krasnoludki.Pokaż mi w którym
    > miejscu użyłem określenia "samochód"

    Nie bardzo rozumiem ta polemikę? Ja mowię "Nie prawda że A jest białe -
    jest czarne" A ty na to "A wlaśnie że prawda, B jest rózowe, tak jak
    mowiłem i mam na to dowody".
    Hmm... kłopoty z koncentracją?

    Ja rozumie że nie masz czas a palce świerzbią, ale wypadałoby czasem
    przeczytac post na który odpowiadasz... tak dla przyzwoitości...

    Wątek dotyczył utraconego samochodu. Wlasnie samochodu, nie czego
    innego. Przegooglaj sobie wątek jak nei pamiętasz.

    Może przytocze Twoja wypowiedź do ktorej sie odniosłam, żebyś znowu nie
    twierdził że mówiłeś o czym innym niz mowileś.

    "W obecnym stanie prawnym stratę spowodowaną kradzieżą można zaliczyć do
    kosztów uzyskania przychodów bez względu na to, czy podatnik dostał z
    tytułu kradzieży odszkodowanie, czy też nie."

    Powiedzmy że to prawda.... bo możliwośc zaliczenia w koszty utraty
    samochodu nie zależy w żadnym stopniu od wypłaty odszkodowania. Nie
    oznacza to jednak że nie ma innych warunków...

    I tu mamy Twojego babola:

    "Możliwość tego zaliczenia nie jest także uzależniona od faktu, czy
    podatnik ubezpieczył skradzione dobra."

    To ma byc twierdzenie ogólne? Jakiekolwiek dobra? To zdanie jest z
    grunku fałszywe, bo mozna podac co najmniej jeden przykład który
    uzaleznia możliwośc zaliczenia w koszty od faktu zawarcia umowy
    ubezpieczenia.

    Rozumiem, że jeżeli podajesz w poście nieprawadziwe informacje które nie
    dotycza bezpośrednio problemu od ktorego wątek sie zaczął, to wszystko
    jest ok?
    W końcu nie o to pytano więc moge sobie pleść, a jak ktos uwierzy, jego
    problem...

    > Skronie ma nie siwe tylko blond-:))) Cały czas jest aktualny w tym
    > brzmieniu w jakim go podałem.

    Nie przytoczyłes żadnego artykułu, więc o jego brzmieniu nie sposób
    dyskutować.
    No chyba że przyjmiemy że częśc przekazu w Twoim poście była telepatyczna...

    Może zamiast bawic się w telepatę czytaj zanim odpowiesz?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl