  • Data: 2003-05-12 21:20:42
    Temat: Re: roznica wartosc ksiegowa a rynkowa?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 11 May 2003, Jacek wrote:

    >+ Maddy chwycił(a) pióro i napisał(a):
    >+
    >+ Maddy, jestem Tobą rozczarowany

    Ja wKF (nie chodzi o rozczarowanie :)) - malutki cytacik by nie
    zaszkodził. Maddy już leży w archiwum i dopiero jak twój post
    tam też będzie będę mógł dedukować o co chodzi (znaczy: przy
    niedoczasie nie dowiem się wcale o co poszło :(); a z cytatem
    to bym wiedział od ręki :)
    Wiem, wiem, marudzę... Może mi grupa wybaczy !

    pozdrowienia, Gotfryd