  • Data: 2006-01-06 12:53:23
    Temat: Re: rozliczenie podatkowe - błąd
    Od: "danusia" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dplibn$ou9$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Na

    > Witam, dziękuję za odpowiedzi, tylko cały problem w tym, iż to małe
    > przedsiębiorstwo, a raczej firma i w grę wchodzi Pit nie 40, a pit 11.
    > Możecie teraz sie wypowiedzieć na ten temat? Przepraszam, że od razu nie
    > zaznaczyłam
    >
    > Pozdrawiam,
    > Akulka

    Wywnioskowałam z tego ,że pracodawca wysłał do US pit-11 , oznacza to że nie
    rozliczył pracownika za dany rok tylko wysłał informację do US , w takim
    wypadku pracownik powinien się sam rozliczyć składając pit - 37. Jeżeli był
    błąd w pit-11 i pracodawca złożył korektę tego pit-u , wysyłając
    jednocześnie pracownikowi kopię korekty , wtedy pracownik składa korektę
    pit-37.
    Jeżeli pracownik nie złożył rozliczenia rocznego na podstawie posiadanych
    pit-ów 11 , może z tego tytułu ponieść karę.

    Pozdrawiam, Danusia.

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0601-2, 2006-01-05
    Przetestowano na: 06-01-06 13:58:36